lauantai 29. syyskuuta 2012

The beginning of the pretender

Heipä hei vaan.

Iski saman tien tyhjän paperin kammo, tämä Bloggerin editori kun on muuttunut pelottavan paljon sitten viime näkemän...

Olen palannut. 
Sulla ei välttämättä ole mitään hajua kuka minä olen - mulla itsellänikään ei suurimman osan ajasta ole kovin vakaata käsitystä asiasta.

Väittävät, että ikää mulla on jotakuinkin 23 vuotta ja seitsemän kuukautta, nimenä jokin vaikea kymmenkirjaiminen sanahirviö ja pituutta lempikorkkarit jalassa saman verran kuin täysikokoisella miehellä.
Joo, olen nainen.

Blogin nimi tulee tästä järisyttävän hyvästä Infected Mushroomin biisistä - kuuntele tai ole kuuntelematta:


Ja, no, olenhan mä melko teennäinen itsekin. Muahahaha.

Sen, millaiseksi tämä blogi vielä muotoutuu, only time will tell. Mulla on äärimmäisen rasittava tapa droppailla enkunkielisiä lauseita suomen sekaan (yleensä vielä juntisti väärinkirjoitettuina), joten jos se on sinun pet peevesi, tee hyvin ja poistu internetistäni NYT.

Jos tunnet kuitenkin edes hieman pervessiä kiinnostusta juttujani kohtaan jo tässä vaiheessa, tilaapa blogini ja jää ihmettelemään menoa hurmaavaan seuraani.

Ihanaa syyskuun viimeistä viikonloppua, murunen. (Eeeiii, normaalisti en käytä tällaisia siirappisia lopetuksia postauksissani. Tajuaisitpa vaan lopettaa lukemisen jo.)


1 kommentti: